همبرگر خانگی

همبرگر خانگی با سویا همبرگر خانگی جوادجوادی همبرگر خانگی فوری

همبرگر خانگی

طرز تهیه و پخت همبرگر خانگی مخصوص دو نفره عالی با گوشت چرخ کرده ، شما برای اطمینان از سلامت کامل فست فودها میتوانید خودتان در منزل یک همبرگر فوری و خوشمزه را تهیه نمایید .

مواد لازم برای خوراک ۳ نفر

مواد لازم برای تهیه همبرگر خانگی

  • گوشت چرخ کرده۵۰۰گرم
  • پیاز٣عدد
  • سیر،فلفل قرمز،پودر سیر به مقدار لازم
  • پودر زنجبیل،دارچین،زردچوبه،نمک به مقدار لازم
دستور پخت

طرز تهیه همبرگر خانگی

برای تهیه یک همبرگر مخصوص و بینظیر ابتدا گوشت چرخ کرده را همراه با فلفل قرمز و پودر سیر و پودر زنجبیل مخلوط کنید با دست مواد را هم زده تا ادویه بخورد گوشت برود در همان حال که مشغول هم زدن مواد هستید دارچین و زردچوبه و نمک را نیز به گوشت اضافه نمایید سپس مواد را با هم ورز دهید ، پس از انجام این کار پیاز و سیر رنده شده را به گوشت اضافه کنید توجه داشته باشید که نیازی به گرفتن آب پیاز نمیباشد ، ماندن آب پیاز در گوشت باعث می‌شود همبرگر در هنگام پخت کاملاً مغز پخت شود .

مواد را برای مدت زمان ۵ دقیقه ورز می دهیم سپس آن را به ۹ قسمت تقسیم می کنیم . حالا به کمک یک الگو قسمت از گوشت را به شکل همبرگر در می‌آوریم . بهتر است برای تهیه همبرگر از گوشت گوساله استفاده کنیم ،استفاده از تخم مرغ و آرد یا ماست همبرگر ما را تبدیل به کباب تابه ای میکند . می‌توانید همبرگرهای خود را فریز کنید و هنگام نیاز از آنها استفاده نمایید . نتایج نشان می دهد که در همبرگرها از مواد نگهدارنده مختلفی در مقیاس وسیع استفاده می شود که مانع از تجزیه شدن آن ها می شوند. مسلم است چیزی که در مدت چند ماه فاسد و پوسیده نشود می تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن حساس انسان وارد کند پس بهتر است که غذاهای خانگی را جانشین همبرگرهای صنعتی کنید .

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 11 شهریور 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.