طرز تهیه ساندویچ چیکن

طرز تهیه ساندویچ چیکن

ساندویچ چیکن

ساندویچ خوشمزه خانگی همراه با قارچ و پنیر پیتزا ، ساندویچ خانگی با دستور پخت بسیار آسان و راحت مناسب برای جشن های کوچک خانودگی و میان وعده برای پکنیک.برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ چیکن در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه ساندویچ چیکن

  • فیله مرغ ۴ عدد (با یدونه سینه مرغ کامل متوسط)
  • پیاز یک عدد بزرگ
  • فلفل دلمه ای رنگی یا سبز یک عدد
  • قارچ ۳۰۰ گرم
  • نمک، فلفل سیاه و قرمز، آویشن، پاپریکا و زردچوبه
  • پنیر پیتزا به میزان لازم
  • آبلیمو دو قاشق غذاخوری
دستور پخت

طرز تهیه ساندویچ چیکن

با عرض سلام خدمت همراهان گرامی شما برای تهیه این ساندویچ لذیذ و بسیار خوشمزه پیاز را خرد نموده سپس ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده کمی روغن اضافه کنید سپس پیازهای خرد شده را درون تابه ریخته و تفت دهید.

 

کمی که سبک و شیشه ای شدند زردچوبه را همراه با فیله های مرغ به پیاز داغ اضافه نمایید، کمی با هم مخلوط کرده و درب تابه را ببندید، حالا صبر میکنیم تا فیله های مرغ به آرامی بپزد.

سپس نمک و ادویه های مورد نظر را اضافه کنید کمی مواد را تفت داده و پس از آن فلفل دلمه ای و قارچ را درون تابه ریخته با هم مخلوط کرده دو قاشق غذاخوری آبلیمو اضافه کنید و مواد را مرتب هم می‌زنیم تا از آب انداختن قارچها جلوگیری کنیم.

در آخرین مرحله پنیر پیتزا را بر روی مواد ریخته و درب تابه را برای مدت زمان ۱۰ دقیقه بسته تا مواد ساندویچ مرغ ما کاملا پخته و آماده شود . پنیر پیتزا پر از چربی و مواد چاق کننده است.

اگر پنیر را با موادی همچون سبزیجات بخورید ضرر کمتری برایتان خواهد داشت. استفاده همزمان پنیر پیتزا با سبزی های پخته یا خام فراوان، باعث می شود مواد ناسالم پنیر پیتزا کمتر جذب شود.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 20 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.