طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای

 طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای مجلسی فیلم طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای با سیخ چوبی طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای ساده طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای با گوشت گوساله

دستور پخت کباب خوشمزه خانگی با گوشت چرخ کرده یا مرغ دورن ماهیتابه ساده، برای اینکه کباب شما طعم بهتری داشته باشد سعی کنید از گوشت گوسفندی استفاده نمایید. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
گوشت۳۰۰ گرم
پیازدو عدد کوچک
نمک ،فلفل سیاه، دارچینبه مقدار لازم

طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای

مرحله ۱

برای تهیه یک کباب کوبیده مجلسی پس از اینکه گوشت را چرخ کردید پیاز را با رنده ریز خرد کرده و درون یک صافی ریخته و آب آن را بگیرید سپس به گوشت اضافه نمایید، با دست بخوبی گوشت و پیاز را با هم مخلوط کنید.

مرحله ۲

در همان حال که در حال مخلوط کردن مواد هستید، نمک و فلفل و دارچین را به گوشت اضافه کرده و برای مدت زمان ۵ دقیقه آن را ورز دهید تا حالت چسبندگی مناسبی پیدا کند.

مرحله ۳

در مرحله بعد روی کاسه خود را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار دهید تا حسابی ادویه بخورد گوشت برود و مزه دار شود.

مرحله ۴

زمانی که گوشت را از درون یخچال خارج نمودید به اندازه یک نارنگی از آن برداشته و با دست حالت دهید و آنرا سیخ بگیرید ( میتوانید از سیخ چوبی یا فلزی استفاده کنید )، تابه را بر روی اجاق گاز قرار داده مقداری روغن اضافه کنید.

مرحله ۵

هنگامی که روغن داغ شد سیخ های کباب کوبیده خانگی را درون تابه ریخته و سرخ نمایید، برای این که طعم بهتری داشته باشید میتوانید مقداری کره هم به روغن اضافه کنید.

مرحله ۶

پس از این که یک طرف کوبیده سرخ شد آن را برگردانید و طرف دیگر غذای خود را سرخ نمایید. در کنار برنج و سبزی خوردن تازه غذای خود را سرو نمایید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 27 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.