طرز تهیه اسپاگتی سبزیجات

طرز تهیه اسپاگتی سبزیجات ایتالیایی

دستور پخت اسپاگتی به سبک رستوران های ایتالیایی  در خانه همراه با سس مخصوص ای خوراک پرطرفدار، یک غذای عالی با طعمی بینظیر مخصوص کودکانی که براحتی هر غذایی را استفاده نمیکنند.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسپاگتی سبزیجات در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
کینوا سیاهنصف پیمانه
فلفل سیاه و نمک و زردچوبهبه میزان لازم
پیاز خرد شدهدو قاشق غذاخوری
سیر خرد شدهیک قاشق غذاخوری
آویشنیک قاشق چایخوری
قارچ خرد شده۲۵۰ گرم
گوجهدو عدد
ریحان خرد شدهدو قاشق غذاخوری
پودر سوخارییک قاشق
لوبیای سفید پخته شدهدو قاشق غذاخوری
اسپاگتییک بسته ۲۵۰گرمی

طرز تهیه اسپاگتی سبزیجات

مرحله ۱

برای تهیه یک اسپاگتی خوشمزه در ابتدای آشپزی کینوا را همراه با ۲ لیوان آب درون قابلمه ریخته و اجازه می‌دهیم تا با حرارت ملایم بپزد زمانی که آب تمام شد اجاق را خاموش کرده و درب ظرف را بسته تا با حرارتی که دارد دم بکشد.

مرحله ۲

در مرحله بعد تابه را روی گاز قرار داده پیاز را خرد کرده و همراه کمی روغن تفت میدهیم کمی که پیاز ها طلایی رنگ شد قارچ را اضافه نموده و تفت میدهیم تا آب قارچ کشیده شود.

مرحله ۳

سپس سیر را اضافه میکنیم و پس از آن گوجه رنده شده را در همان حال که مشغول تفت دادن مواد هستیم نمک و فلفل و زردچوبه را اضافه میکنیم.

مرحله ۴

در مرحله بعد کینوا پخته شده را با قارچ و ریحان خرد شده درون کاسه ریخته سپس پودر سوخاری و لوبیا سفید پخته شده را به آن اضافه میکنیم با هم مخلوط نموده و بصورت گلوله در بیاورید.

مرحله ۵

برای مدت زمان ۱۵ دقیقه با درجه حرارت ۱۷۵ درجه سانتیگراد درون فر قرار داده تا حسابی ترد شوند. در این فاصله زمانی اسپاگتی ها را درون آب جوش قرار میدهیم.

مرحله ۶

بعد از گذشت ۲۰ دقیقه آب کش میکنیم. اسپاگتی را درون سینی قرار دهید سپس سس گوجه فرنگی و آویشن را به آن اضافه کنید حالا گلوله های کوچک کینوا را به آرامی بر روی اسپاگتی چیده و میل نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.