طرز تهیه کوکو ماهی

طرز تهیه کوکو ماهی ساده بندری فوق العاده خوش طعم و بینظیر

دستور پخت کوکو ساده خوشمزه با سیب زمینی و کنسرو، برای طبخ این کوکوی مقوی و خوش طعم میتوانید از انواع ماهی قزل آلا و کیلکا و شور و جنوبی هم استفاده کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو ماهی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی آبپز بزرگ۴ عدد
تخم مرغ۲ عدد
فلفل دلمه رنگی نگینی شده۱ عدد
پیازچه خرد شده۲ عدد
سیر رنده شده۲ حبه
قوطی کنسرو تن ماهی۱ عدد
نمک و فلفل و زردچوبهکمی

طرز تهیه کوکو ماهی

مرحله ۱

شما باید برای تهیه یک کوکوی خوشمزه ابتدا تن ماهی را درون آب جوش قرار داده و اجازه دهید تا کنسرو تن ماهی برای مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون آب بجوشد.

مرحله ۲

سپس از درون آب جوش خارج نموده و اجازه دهید تا خنک شود پس از انجام این کار روغن تن ماهی را جدا کنید و فیله های ماهی را خارج نموده و بوسیله گوشتکوب له نمایید.

مرحله ۳

سیب زمینی ها را بصورت آب پز آماده کنید، پس از پخته شدن و سرد شدن پوست سیب زمینی را گرفته و آنها را رنده کنید.در مرحله بعد سیب زمینی های رنده شده را با تن ماهی مخلوط کنید.

مرحله ۴

سپس فلفل دلمه ای و پیازچه و سیر و نمک و فلفل و زردچوبه را اضافه کنید با دست با هم ترکیب کنید تا حسابی ادویه بخورد سیب زمینی و تن ماهی برود. تخم مرغ را اضافه کنید تا مایه کوکو خانگی شما آماده شود.

مرحله ۵

برای ۲۰ دقیقه مواد را استراحت دهید تا جا افتاده شود سپس تابه را بر روی اجاق گاز قرار داده مقداری روغن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد از مایه کوکو برداشته با دست حالت دهید درون تابه ریخته و تفت دهید دو طرف کوکو رژیمی را سرخ کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.