طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

دستور پخت سوپ بسیار خوشمزه و ساده بدون گوشت، محتوای گوجه حدود ۹۵٪ آب بوده و ۵٪ باقیمانده را کربوهیدرات و فیبر تشکیل می دهد. گوجه ها حاوی مقدار خوبی ویتامین های آ، ث، کا و خانواده ویتامین های ب است. مواد معدنی همچون پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر در گوجه فرنگی نیز وجود دارند. این گیاه حاوی فیبر و پروتئین و مقداری ترکیبات ارگانیک مانند لیکوپن است که به شدت برای سلامتی ما مفید می باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای  ۲ نفر
گوجه‌ فرنگی۳ عدد
پیاز ۱ عدد
سیر ۲ حبه
فلفل دلمه زرد یا قرمز نصف
روغن زیتون به میزان لازم
سرکه بالزامیک به میزان لازم
خامه ۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه و قرمز، زردچوبه و نمک به میزان لازم
پاستا گوش ماهیسلیقه‌ای

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

مرحله ۱

تابه را بر روی اجاق گاز قرار دهید سپس پیاز و سیر و فلفل را خرد نموده مقداری روغن زیتون اضافه کنید زمانی که داغ شد مواد خرد شده را درون تابه ریخته و تفت دهید.

مرحله ۲

کمی که رنگ مواد تغییر کرد گوجه فرنگی را اضافه نمایید سپس کمی زردچوبه بریزید کمی مواد را با هم مخلوط کنید کمی که جا افتاده شد ۱ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک درون تابه بریزید.

مرحله ۳

شعله اجاق گاز را کم کرده کمی آب و فلفل قرمز و سیاه و نمک به سس اضافه کنید و صبر کنید تا آماده شود. میتوانید برای این کار قبل از تفت دادن تمام مواد را درون مخلوط کن به حالت پوره درآورید ، پس از آماده شدن سس کمی خامه به آن اضافه کنید.

مرحله ۴

در حدود ۱ قاشق غذاخوری پس از آن پاستای گوش ماهی را درون ظرف ریخته و صبر کنید تا خوراک خوشمزه شما آماده شود ، حالا با افزودن مقداری سبزی جعفری و پنیر پارمسان سوپ رژیمی خود را تزیین نمایید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 8 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.