طرز تهیه ماکارونی مرغ

طرز تهیه ماکارونی مرغ

 

دستور پخت اسپاگتی مجلسی همراه با سبزیجات و پنیر پیتزا، ماکارونی سرشار ازکربو هیدرات است و به افزایش وزن کمک می کند. هر صد گرم حدود ۵۰ گرم کربوهیدرات دارد و بهترین منبع برای افزایش وزن سالم است.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماکارونی مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سیر له شده۲ حبه
سینه‌ مرغ خرد شدهنصف یک سینه
اسپاگتی۳۵۰ گرم
جعفری خرد شده۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۴ قاشق غذاخوری
پنیر پارمسانبرای تزیین و هنگام سرو
نمک، فلفل، زردچوبهبه مقدار لازم
پاپریکا، آویشن و پودر سیربه مقدار لازم
لیمو ترش۱ عدد
گوجه ی پوره شده۱ لیوان

طرز تهیه ماکارونی مرغ

مرحله ۱

برای تهیه ماکارونی رژیمی مرغ را همراه با مقداری آب و نمک و روغن درون قابلمه ای نسبتاً بزرگ ریخته و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید تا به آرامی بجوشد.

مرحله ۲

در مرحله بعد اسپاگتی رژیمی را درون قابلمه ریخته و آب را اضافه کنید به حدی که روی ماکارونی ها را بپوشاند اجازه دهید تا بپزد در حین پخت در چند مرحله آن را هم بزنید تا به هم نچسبد وقتی که پخته شد اسپاگتی ها را آبکش نمایید.

مرحله ۳

تقریبا زمان لازم برای پخت مواد شما ۱۲ دقیقه می‌باشد. در این مرحله تابه را بر روی اجاق قرار دهید مقداری روغن زیتون اضافه کنید مرغ ها را درون تابه ریخته و تفت دهید.

مرحله ۴

سپس نمک و فلفل و زردچوبه و پودر پاپریکا و پودر سیر و آویشن را به مرغ اضافه نمایید و مواد را با هم مخلوط کنید تا بخوبی ادویه بخورد مرغ برود ،حالا سیر و جعفری را اضافه کنید.

مرحله ۵

بعد از اینکه آنها نرم شدند تقریبا بعد از گذشت ۵ دقیقه گوجه پوره شده را اضافه کنید کمی که تفت دادید آب لیمو ترش را اضافه کنید و سپس اجاق گاز را خاموش نمایید.

مرحله ۶

حالا ماکارونی خوشمزه را درون سینی ریخته و مرغ را همراه با سسی که تهیه کرده بودید بر روی غذا ریخته و بعد از آن پنیر پارمسان را اضافه کنید، اکنون آماده برای سرو شده است.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 24 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.