طرز تهیه سوپ تره فرنگی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی با قارچ و جو

پخت سوپ تره رژیمی خوشمزه با آب مرغ، یک سوپ ویژه ماه مبارک رمضان و مناسب برای افرادی که علاقه به گیاهخواری دارند.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ تره فرنگی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
کره۵۰ گرم
خامه۵۰ گرم
تره فرنگی۲ ساقه
آب مرغ۳ لیوان
زرده تخم مرغ۲ عدد
آرد۳ قاشق غذاخوری
آبلیمو۱ قاشق غذاخوری
نمکبه مقدار لازم
فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

مرحله ۱

پس از اینکه تره ها را خرد نمودید و بخوبی تمیز کردید همراه با مقداری آب درون یک قابلمه مناسب ریخته و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید برای مدت زمان ۱ ساعت اجازه دهید تا روی اجاق بماند تا تره فرنگی شما بخوبی پخته شود.

مرحله ۲

پس از آماده شدن تره آنرا آبکش کنید و کنار قرار دهید. در مرحله بعد، شما کره را درون قابلمه ای ریخته و بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید زمانی که کره آب شد آرد را آرام آرام اضافه کنید و با کره تفت دهید.

مرحله ۳

حالا نوبت اضافه نمودن آب مرغ به سوپ می‌باشد، آنرا هم آرام آرام به آرد اضافه نمایید و مدام با یک قاشق چوبی مواد را با هم مخلوط کنید تا گلوله گلوله نشود. اکنون نوبت اضافه نمودن تره های پخته به سوپ مجلسی می‌باشد.

مرحله ۴

در این مرحله برای مزه دار شدن نمک و فلفل و آبلیمو را به خوراک خود اضافه کنید درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید تا حسابی جا افتاده شود ، حالا زرده تخم مرغ را درون کاسه ای جداگانه با خامه مخلوط کنید.

مرحله ۵

مواد را خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند، سپس آن را به آهستگی به این سوپ رژیمی و خوش طعم اضافه نمایید، میتوانید سوپ خانگی و مقوی را اکنون سرو کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 14 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.