طرز تهیه ماکارونی ساده

طرز تهیه ماکارونی ساده با سویا و سیب زمینی طرز تهیه کوکو ماکارونی ساده

پخت غذای خوشمزه و سریع خانگی با گوشت چرخ کرده، برای تهیه این غذای خوشمزه میتوانید بجای گوشت از مرغ و سویا و سوسیس و قارچ نیز استفاده نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماکارونی ساده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت چرخ شده۳۰۰ گرم
پیازیک عدد
ماکارونییک بسته
گوجه فرنگی رنده شدهدو عدد
رب گوجهیک تا دو قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردچوبه، آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه ماکارونی ساده

مرحله ۱

برای تهیه این غذای خانگی و خوشمزه در اولین مرحله پیاز را خرد نموده و درون تابه ریخته و همراه با مقدار اندکی روغن تفت دهید زمانی که پیازها سبک و شیشه ای شد گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کرده و با هم تفت میدهیم.

مرحله ۲

حالا به این مواد تفت داده شده نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن را اضافه میکنیم کمی که مواد تفت داده شد گوجه و رب گوجه فرنگی را درون تابه ریخته و مواد را بخوبی با هم مخلوط کرده و تفت میدهیم.

مرحله ۳

تا رب گوجه رنگ دهد به مایه در پایان نمک را اندازه کنید و درب ظرف را ببندید و اجازه دهید تا گوشت چرخ کرده پخته شود. قابلمه را روی اجاق گاز قرار دهید مقداری آب اضافه کنید.

مرحله ۴

زمانی که آب شروع به جوشیدن کرد ماکارونی رژیمی را همراه نمک و زردچوبه و یک قاشق غذاخوری روغن مایع درون قابلمه ریخته و برای ۷ الی ۱۰ دقیقه بعد آبکش کنید ، ته همان قابلمه را چرب کرده و برای ته دیگ از نان یا سیب زمینی استفاده کنید.

مرحله ۵

مایه گوشت و ماکارونی را بصورت لایه به لایه درون قابلمه ریخته، سپس یک دم کنی بر روی در قابلمه گذاشته و اجازه دهید تا ماکارونی دم بکشه ، در پایان غذا را مخلوط کرده و سرو نمایید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 12 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.