طرز تهیه ژله رنگین کمان

طرز تهیه ژله رنگین کمان تک نفره پودر ژله رنگین کمان فرمند

طرز تهیه و آماده سازی ژله مجلسی با بستنی، توصیه علمی برای مصرف انواع ژله در صورتی که مصرف ژله تنها در مهمانی‌ها و هفته‌ای باشد مشکلی ندارد ؛ اما اگر مصرف آن عادت شود، جای بخشی از وعده‌های غذا را خواهد گرفت و منجر به کم اشتهایی خواهد شد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله رنگین کمان در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ژله
ژلهچند رنگ
بستنی وانیلیبه میزان دلخواه

طرز تهیه ژله رنگین کمان

مرحله ۱

برای اینکه یک ژله بستنی با کیفیت و مرغوب داشته باشید مراحل انجام کار را با دقت و تمیز انجام دهید در مرحله اول هر کدام از بسته های ژله را بصورت جداگانخ در لیوان های آب جوش حل نمایید.

مرحله ۲

پس از انجام ای کار ژله را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید سپس یکی از قسمت ها را با بستنی وانیلی مخلوط کنید و قسمت دیگر را با یک چهارم لیوان آب سرد.

مرحله ۳

حالا قسمت دوم را درون قالب ریخته اینجا ترتیب رنگ ها بدلخواه خود شما میباشد و قالب را درون یخچال قرار دهید تا اینکه ژله خودش را بگیرد (در حدی که به انگشتان دست نچسبد).

مرحله ۴

زمانی که قالب را از درون یخچال خارج نمودید قسمت دوم ژله همان رنگ که با بستنی مخلوط کرده بودید را بر روی قالب ریخته دوباره درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد به همین منوال ادامه دهید تا ژله هفت رنگ شما کامل شود.

مرحله ۵

نگران سفت شدن ژله ها نباشید اگر بیرون یخچال باشند سفت نخواهند شد . بستنی وانیلی شما باید روان و در حالت آب شده باشد . اگر فرصت کمی دارید و میخواهید ژله را زودتر آماده نمایید.

مرحله ۶

میتوانید قالب را درون فریزر قرار دهید. مدت زمان لازم برای بستن هر لایه ژله درون یخچال تقریبا ۳۰ دقیقه میباشد. برای خارج نمودن ژله از قالب قبل از ریختن مواد قالب را چرب نمایید و مقداری شکر به دیواره بپاشید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 11 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.