طرز تهیه کوکو بادمجان کبابی

طرز تهیه کوکو بادمجان کبابی

دستور پخت کوکو گیاهی خوشمزه با پنیر پیتزا و سیب زمینی،نکته مهم برای استفاده از بادمجان این است که حتما باید در حالت کاملا رسیده مصرف نمایید زیرا خام آن طعم تلخی دارد و در افرادی که آسم و برونشیت دارند باعث تحریک این بیماریها میشود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو بادمجان کبابی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
بادمجانمتوسط ۲ عدد
سیب زمینی پخته۲ عدد
پنیر پیتزانصف لیوان
پیاز۱ عدد متوسط
تخم‌مرغ۱ عدد
آرد سفید یا سوخاریدو قاشق غ
زردچوبه، نمک،فلفل پاپریکابه میزان لازم

طرز تهیه کوکو بادمجان کبابی

مرحله ۱

پس از اینکه بادمجان را تمیز نمودید، آنها را بر روی اجاق گاز قرار دهید بصورت کبابی درآورید پس از آماده شدن بادمجان ها پوست‌شان را جدا کرده و بروی میز کار قرار دهید و ساطوری کنید.

مرحله ۲

سپس سیب‌زمینی ها را رنده کنید بعد از آن پیاز را رنده نموده و با دست فشار دهید و آب آنرا جدا نمایید، مواد را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

مرحله ۳

در مرحله بعد ، به مایه کوکو خوشمزه تخم مرغ و نمک را افزوده و هم بزنید در همان حال فلفل و زردچوبه و پاپریکا را نیز به مایه اضافه کنید و مواد را با دست بخوبی مخلوط کنید و ورز دهید تا حسابی با ادویه آغشته شود.

مرحله ۴

سپس پنیر پیتزا را بریزید و در پایان آرد یا پودر سوخاری را اضافه کنید میزان آرد بستگی به غلظت مایه کتلت شما دارد، در حدی بریزید که بتوانید کوکو رژیمی را قالب بزنید. کتلت ها را بشکل دلخواه درآورده و درون تابه ریخته و تفت دهید.

مرحله ۵

از موادی مانند گوشت و سویا و فلفل دلمه ای و انواع سبزی های معطر مانند تره و جعفری میتوانید برای تهیه این کوکوی کاملا گیاهی و خوشمزه استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 10 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.