طرز تهیه خوراک لوبیا و قارچ

طرز تهیه خوراک لوبیا و قارچ

دستور پخت خوراک رژیمی بسیار مقوی بدون گوشت، فیبر حل‌نشدنی موجود در لوبیاچیتی، مسئول پایین‌ آوردن کلسترول در روده است. لوبیا منبع سرشاری از پروتئین است، به‌همین جهت یکی از خوراکی‌های مورد علاقه ورزشکاران و گیاهخواران محسوب می‌شود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک لوبیا و قارچ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای خوراک ۲ نفر
لوبیا چیتی۲پیمانه(۱۲ساعت قبل بخیسونید)
پیاز ۱عدد متوسط
سیب زمینی ۱عدد متوسط
قارچ ۸عدد متوسط
رب گوجه۴ق غ
آب لیمو۴ق غ
گلپر ۱ق غ
نمک و فلفل و زردچوبه و ادویهبه میزان لازم

طرز تهیه خوراک لوبیا و قارچ

مرحله ۱

برای گرفتن نفخ خوراک خومشزه، لوبیا ها را از ۴،۵ ساعت قبل درون ظرف آب بخیسانید و آب ظرف را نیز در ۳ مرحله عوض کنید، حالا لوبیا را درون قابلمه ریخته و به مقدار ۶ لیوان آب هم اضافه کنید.

مرحله ۲

بر روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا برای مدت زمان ۲ ساعت لوبیا بپزد.حالا درون تابه پیاز را نگینی خرد کرده و همراه با مقدار کمی روغن تفت دهید کمی که رنگ پیاز ها تغییر کرد

مرحله ۳

سیب زمینی هایی را که خرد نموده اید را همراه با قارچ های ورقه ورقه شده درون تابه ریخته و کمی تفت دهید حالا نوبت اضافه نمودن ادویه و رب می‌باشد کمی با قاشق چوبی مواد را به آرامی هم بزنید.

مرحله ۴

سپس یک لیوان آب درون تابه ریخته و اجازه دهید تا حسابی مواد پخته و جا افتاده شوند. پس از گذشت ۲ ساعت زمان پخت لوبیا ، مواد درون تابه را هم به خوراک رژیمی دونفره اضافه کنید.

مرحله ۵

حالا زمان مورد نیاز شما برای آماده شدن این غذای گیاهی بدون گوشت سی دقیقه می‌باشد، در پایان و قبل از سرو کردن از مقداری آب لیمو و گل پر برای چاشنی استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 10 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.